torsdag 12. april 2012

Nå har jeg endelig kommet ut av skapet. Jeg skal skrive blogg. Jeg har lenge tenkt på dette da mitt liv er fylt med mange interessante historier, inntrykk og erfaringer jeg har lyst til å dele.

Det er det jeg tenker å skrive om, hverdagens små fortellinger om mennesker og situasjoner/hendelser som gjør inntrykk på meg, opplevelser som har satt spor. 
Jeg er veldig glad i musikk. Musikk rører meg på en måte som gjør at jeg kan begynne å grine av en låt eller få shakes..Det er ikke alle som har det slik, og det er jeg ekstremt takknemlig for at jeg er en av de som opplever dette. Derfor vil jeg sikkert, etterhvert også dele litt musikk med dere. 

Jeg starter så smått med disse ord, så får vi se da om jeg finner ut av om dette i det hele tatt er noe for meg.
Jeg er i alle fall gira på å få utløp og hadde sikkert hatt glede av å skrive her. 

Håper du får lyst til å lese mer, hvis ikke har jeg gjort noen dårlig inngangsord. 
Nå må jeg gjøre meg klar for jobb. 
Snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar